2013. május 9., csütörtök

Sajnálom...+ Meglepiii :))

Sziasztok!:)

Jujj, hát szóhoz sem jutok... eszméletlen ennyi hozzászólás és a látogatottság...! *-* Köszönöm!:)♥
Rövid leszek és tömör. Tudom, vagyis csak remélni tudom, hogy várjátok az új részeket... Hogy valaki ne essen tévhitbe, említeném, hogy még biztosan nagyon sok rész lesz! Ha vége a sulinak, talán mindennap hozok részt!;)
Az a baj, hogy most továbbtanulás előtt állok, és az évvégim elég csúfosan festene (4 tantárgyból bukásra állok), így nagyon sokat kell tanulnom, gép közelében is ritkán vagyok...:/
A napokban ígérem, hogy fölkerül az új rész, addig pedig olvasgassátok az előzőt.

De hogy bizonyítsam, amit ígérek, itt egy kis előzetes a következő részből:

"  *Liam szemszöge*

Csak néztem a testét, amint tehetetlenül és elhagyva terül el a földön. Biztos voltam benne, hogy nem hagyott itt. Bár, hisz itt volt: a még meleg teste, a csukott szemhéjai... Csupán csak elaludt. Örökké. Óvatosan a számhoz emeltem kezét, és halvány csókot lehelve rá lehunytam a szemeimet.
- Szép álmokat, Emily! -suttogtam.

A zokogástól szinte ki akart szakadni a tüdőm a helyéről. A hugom. A lelkitársam... A barátnőm, halott. "

Próbáljatok meg megérteni, remélem jól vagytok!:)
Az allergiásoknak meg őszinte részvétem, nálam már elkezdődött.:c
Sietek a résszel, puszi, szeretlek titeket!:*♥♥

11 megjegyzés:

  1. Vár rád valami. :)
    http://pleasedonthurtme-unionj.blogspot.hu/p/blog-page.html

    VálaszTörlés
  2. meghalt?!:((( WHY?..

    de amúgy sok sikert a kijavításhoz.. az alergiaszezonhozmeg kitartás.:DD:))

    VálaszTörlés
  3. omg meghalt?!:oo ne màr.siess majd.:))
    Tanuljal javitsd ki a rosszakat;)

    VálaszTörlés
  4. Meghalt???? neeeeee!!:SSS ne haljon már meg:S
    sok sikert a tanuláshoz!:)) siess a kövivel:)

    VálaszTörlés
  5. Jézusom.. meghalt???:OO neee:(((
    sok sikert:)

    VálaszTörlés
  6. JÉZUS O.O :OO
    am jó tanulást, bár a tanulás sose jó.. kivéve egy olyan tantárgyból, amit szeretsz.. szóval sok sikert :3
    és siess nagyoooon *-*

    VálaszTörlés
  7. Ne haljon meg. Elbasznad a blogot ha meghalna. csak keruljon korhazba.

    VálaszTörlés
  8. nooooooooooooooooooooooo+ még 50000000 oo betű !!!!! Sok sikert a tanulàshoz... egyébként imàdom a blogod *----*

    VálaszTörlés
  9. úristen*----* még ez a rövid rész is fantasztikus:D imádom:$<3
    nagyon várom a folytatást, de teljesen megértem hogy most tanulnod kell!:) a felvételihez sok sikert!:))<3

    VálaszTörlés
  10. könyörgööömm hozz részt!!! már nem birom!!
    *H*

    VálaszTörlés